czwartek, 17 maja 2012

zmądrychwstanie

Słów składanie - niedoczekanie
Zmądrychwstanie racz mi dać, Panie
Myślobranie nie w moim stanie
Zdań igranie spisz na kolanie

Tak naprawdę nie musiałabym nic dodawać, oddaje to wszystko co chciałam przekazać, ale... może jest coś więcej? Lekki żal, lekka gorycz. Świadomość siebie nie dodaje animuszu. Potrzeba mi  czegoś więcej. Po pierwsze odpoczynku. Od wszystkiego i każdego, z kolejnym dniem zaczynam się izolować, choć każdy jest kochany, miły i dobry. Nie fair byłoby gdybym odpuściła kiedy jestem prawie na szczycie.
Dzisiejsza gruba, nieprzyzwoita myśl. Nie zdradziłam fizycznie, ale jak jakie ma to znaczenie skoro w głowie już tak? Jaki będzie kolejny krok? Wyprę się wszystkiego? Zmyślę piękną bajkę? Powiem prawdę? Jutro nad tym pomyślę, teraz nadal moje myśli zajmuje w 3/4 co innego niż wyjawianie małych WIELKICH grzeszków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz